نماینده ولی فقیه در استان سمنان:

صنایع ومعادن استان سمنان به امور فرهنگی و آموزشی توجه داشته باشند

صنایع ومعادن استان سمنان به امور فرهنگی و آموزشی توجه داشته باشند

به گزارش مدیریت آموزش، نماینده ولی فقیه در استان سمنان بر لزوم توجه صنایع و معادن به امور فرهنگی استان تصریح کرد و اظهار داشت: مالکان صنایع، بخشی از درآمد خویش را صرف آموزش و مدارس روستایی کنند.



به گزارش مدیریت آموزش به نقل از مهر، حجت الاسلام مرتضی مطیعی در دیدار با مدیران صنعت معدن و تجارت استان سمنان به میزبانی دفتر خود در سمنان و همزمان با قبل از ظهر شنبه، بر ضرورت داشتن برنامه طولانی مدت در دولت برای تامین آب، برق و گاز صنایع و جلوگیری از قطعی سوخت صنعت در مواقع پیک مصرف تاکید نمود.
وی اضافه کرد: در حوزه تامین نیروی انسانی نیز فراهم نمودن شرایط پذیرش نیروهای غیر بومی از قبیل ساخت منازل مسکونی برای حل این مشکل باید در دستور کار دولت باشد.
نماینده ولی فقیه در استان سمنان همین طور خواهان جذب سرمایه گذاران در استان شد و اظهار داشت: سرمایه های خیلی از این سرمایه گذاران در بانکهای خارج از استان قرار دارد که باید تشویق شوند تا عملیات بانکی خودرا به درون استان منتقل سازند.
مطیعی بیان کرد: باید شرایطی فراهم گردد که قسمتی از سرمایه این افراد در بانکهای استان باشد و مشوق ها و فراخوان هایی نیز برای بازگشت سرمایه های سرمایه گذاران برقرار شود.
وی همین طور اضافه کرد: صاحبان صنایع و معادنی که در روستاها قرار دارند باید درصدی از درآمد خودرا صرف امور فرهنگی آن روستا کنند که این مساله هم در قانون دیده شده و هم سبب برکت در کسب وکار آنان می شود.


منبع:

5.0 / 5
241
1403/04/10
09:38:29
تگهای خبر: آموزش , مدارس
این مطلب مدیریت آموزش برایتان مفید بود؟
(1)
(0)
X

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید

لینک دوستان مدیریت آموزش

تگهای مدیریت آموزش

olms.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مدیریت آموزش محفوظ است

مدیریت آموزش

آموزش آنلاین