مدیركل دفتر بازرسی و پاسخگویی به شكایات:

بررسی بیشتر از 5000 مطالبه مردم در وزارت علوم

بررسی بیشتر از 5000 مطالبه مردم در وزارت علوم

به گزارش مدیریت آموزش، مدیرکل دفتر بازرسی و پاسخگویی به شکایات در اجلاس روسای دانشگاه ها اظهار داشت: بیشتر از پنچ هزار مطالبه مردم در میز ارتباطات مردمی مورد بررسی قرار گرفت.


به گزارش مدیریت آموزش به نقل از ایسنا، حامد کرمی در اجلاس روسای دانشگاه ها اظهار داشت: در سه سال قبل توانستیم ۶۶ بازرسی از دانشگاه ها انجام دهیم.
مدیرکل دفتر بازرسی و پاسخگویی به شکایات وزارت علوم از انتصاب بازرسان ماده نود و یک در این دوره برای نخستین بار در آموزش عالی اطلاع داد و اظهار داشت: چهل نفر در چارچوب بازرسان معتمد و متخصص در سرتاسر کشور منصوب جهت کمک به دفتر بازرسی و پاسخگویی به شکایات شده اند.
وی عنوان کرد: در حوزه پاسخگویی به شکایات در هرکدام از سالهای ۴۰۰ و ۴۰۱، ۱۰ هزار و امسال تابحال چهار هزار و ششصد شکایت را بررسی و جواب دادیم.
کرمی اظهار داشت: رابطان دفتر بازرسی را در سامانه شکایت به صورت یک شبکه درآوردیم و با این اقدام مکاتبات مختلف پیگیری شکایت کم شد و کار سرعت گرفت.
مدیرکل دفتر بازرسی و پاسخگویی به شکایات وزارت علوم در ادامه سخنان خود اظهار داشت: در دور اول سفرهای استانی دولت و وزیر، ۲۳ میز ارتباطات مردمی برگزار و سه هزار و دویست درخواست بررسی گردید و در دوم سفرها هم شانزده میز ارتباطات مردمی برگزار شد و دو هزار مطالبه مورد بررسی قرار گرفت.




منبع:

5.0 / 5
225
1403/05/03
20:35:22
تگهای خبر: آموزش , دانشگاه , متخصص , وزارت
این مطلب مدیریت آموزش برایتان مفید بود؟
(1)
(0)
X

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید

لینک دوستان مدیریت آموزش

تگهای مدیریت آموزش

olms.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مدیریت آموزش محفوظ است

مدیریت آموزش

آموزش آنلاین