مهلت انتخاب رشته کنکوری ها تمدید گردید

مهلت انتخاب رشته کنکوری ها تمدید گردید

به گزارش مدیریت آموزش، معاون آزمون های سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور از تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ تا روز سه شنبه ۲۰ شهریورماه اطلاع داد.


به گزارش مدیریت آموزش به نقل از ایسنا، علی صدر با اشاره به اینکه انتخاب رشته داوطلبان آزمون سراسری از ۱۴ شهریور ماه شروع شده و تا ۲۰ شهریور ماه ادامه دارد، اظهار داشت: تابحال بیشتر از ۳۱۵ هزار داوطلب مجاز به انتخاب رشته نسبت به انتخاب رشته در آزمون سراسری اقدام نموده اند و سایر داوطلبان مجاز به انتخاب رشته ضروری است در اولین فرصت به درگاه اطلاع رسانی سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور رجوع و نسبت به انتخاب رشته اقدام نمایند.
وی ادامه داد: اصلاحات و رشته محل های جدید در ارتباط با دفترچه های راهنمای انتخاب رشته هم انتشار یافته است و داوطلبان در صورت تمایل می توانند کدرشته های انتخابی خویش را در مهلت اعلام شده مشاهده و ویرایش کنند.
معاون آزمون های سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور با اشاره به اینکه تابحال بیشتر از ۴۳ هزار داوطلب نسبت به ثبت نام و انتخاب رشته پذیرش صرفا بر مبنای سوابق تحصیلی، اقدام نموده اند، اضافه کرد: این دسته از متقاضیان می توانند با عنایت به اصلاحات مندرج در اطلاعیه انتشار یافته برای دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته پذیرش صرفا بر مبنای سوابق تحصیلی، تا انتهای روز سه شنبه ۲۰ شهریور ماه نسبت به ثبت نام و انتخاب رشته و یا مشاهده و ویرایش موارد قابل اصلاح و کدرشته های انتخابی خود اقدام نمایند.
صدر ضمن اشاره به لزوم مطالعه دقیق دفترچه راهنمای انتخاب رشته، اطلاعیه ها و بخصوص اطلاعیه صادر شده در مورد اصلاحات دفترچه های انتخاب رشته، اظهار داشت: به داوطلبان سفارش می شود به منظور انتخاب رشته بهینه از سامانه انتخاب رشته مجازی در درگاه اطلاع رسانی سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور بهره برداری کنند.
او در آخر تاکید کرد: داوطلبان بعد از انتخاب رشته و تأیید نهایی کدرشته های انتخابی، شماره ۱۶ رقمی بعنوان رسید انتخاب رشته دریافت می کنند.
پایان پیام


5.0 / 5
87
1403/06/19
11:20:27
تگهای خبر: آزمون , آموزش , تحصیل , كنكور
این مطلب مدیریت آموزش برایتان مفید بود؟
(1)
(0)
X

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید

لینک دوستان مدیریت آموزش

تگهای مدیریت آموزش

olms.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مدیریت آموزش محفوظ است

مدیریت آموزش

آموزش آنلاین