رئیس سازمان بسیج سازندگی:

برای ساخت مدارس در حجم گسترده آمادگی داریم

برای ساخت مدارس در حجم گسترده آمادگی داریم

به گزارش مدیریت آموزش، رئیس سازمان بسیج سازندگی اظهار داشت: برای ساخت و تکمیل مدارس بخصوص در مناطق روستایی، حاشیه شهرها و مناطق محروم آن هم در حجم گسترده در کنار دولت هستیم.



به گزارش مدیریت آموزش به نقل از مهر، سردار محمد زهرایی بامداد امروز چهارشنبه در آئین افتتاح ۲۷ مدرسه خوزستان که در مدرسه مهدیه شهرک الهیه اهواز برگزار شد، بیان نمود: بر خود ببالیم که ما در طرف درست تاریخ ایستاده ایم، نبرد امروز بین حق و باطل نبردی تمدنی است که برخی آنرا به ۲ کشور تقلیل می دهند اما این گونه نیست.
وی با اشاره به اینکه نبرد تمدنی است، اظهار داشت: جالب است که به روزهای آخر خودش نزدیک می شود، خیلی خرسند باشید از این که در سمت درست تاریخ ایستاده اید، خداوند به ما جان داد و این حیات را در انقلاب اسلامی و در نظام مقدس در جبهه حق داد.
رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور اظهار داشت: اگر به وظیفه خود درست عمل نماییم و اگر بدانیم حالا که در جبهه حق قرار گرفته ایم، بدانیم وظیفه مان در زمان و مکان چیست.
سردار زهرایی با بیان این که رئیس جمهور گفته آمادگی و نظر ویژه دارد که مدارس مناطق محروم را با کمک بسیج و بسیج سازندگی به اتمام برسانند، اظهار داشت: بنده حقیر از این تریبون اعلام می کنم که این یک نمونه برای حسن نیت بسیج و سپاه در همکاری با دولت ها، در به میدان آوردن همه جهادگران و مردم به جهت اینکه حل مساله بکند، است.
وی افزود: ما هم اعلام آمادگی می نماییم که برای ساخت و تکمیل مدارس بخصوص در مناطق روستایی، حاشیه شهرها و مناطق محروم آن هم در حجم گسترده و در طول یک زمان مشخص پای کار دولت و کمک کننده به دولت هستیم تا چنین مسأله ای ریشه کن شود، البته نوسازی مدارس کشور باید کارسازی این کار را انجام دهد.


منبع:

5.0 / 5
13
1403/07/26
14:03:46
تگهای خبر: مدارس , نوسازی
این مطلب مدیریت آموزش برایتان مفید بود؟
(1)
(0)
X

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید

لینک دوستان مدیریت آموزش

تگهای مدیریت آموزش

olms.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مدیریت آموزش محفوظ است

مدیریت آموزش

آموزش آنلاین