طی اطلاعیه ای اعلام شد؛

نظافت مدرسه بجای شهریه دانش آموز سبب استعفای مدیر شد

نظافت مدرسه بجای شهریه دانش آموز سبب استعفای مدیر شد

مدیریت آموزش: روابط عمومی آموزش وپرورش شهرقدس پیرامون اخبار انتشار یافته در فضای مجازی درباره ی نظافت مدرسه ازطریق یک مادر بابت نداشتن شهریه اطلاعیه ای صادر کرد.



به گزارش مدیریت آموزش به نقل از مهر، به نقل از روابط عمومی آموزش وپرورش شهر قدس پیرو بررسی های انجام شده و با توجه به اظهارات ثبت شده مدیر مدرسه، اولیا دانش آموز و برمبنای مستندات موجود، با پذیرش استعفای مدیر، ابلاغ ایشان لغو و پرونده جهت ادامه بررسی وفق قوانین و مقررات در اختیار هیأت رسیدگی به تخلفات قرار گرفت.
شایان ذکر است، روز گذشته نیز اداره کل آموزش وپرورش شهرستان های استان تهران با صدور اطلاعیه ای اعلام نمود که «نماینده ای از طرف وزارت آموزش وپرورش و اداره کل آموزش وپرورش شهرستان های استان تهران در محل مدرسه حاضر و با مدیر مدرسه و ولی دانش آموز گفت و گو کردند.
بر اساس بررسی انجام شده، آن چه تا حالا محرز شده، با مطلب انتشار یافته در فضای مجازی فاصله معناداری دارد.
بی شک اداره کل آموزش وپرورش شهرستان های استان تهران رعایت حقوق کامل دانش آموزان، اولیا و فرهنگیان را محور تمامی کارها، برنامه ها و اقدامات خود دانسته و در صورت تأیید هرگونه تخلف از طرف مدیر مدرسه یا هر یک از ارکان ذی ربط، مطابق قوانین و مقررات با متخلفان برخورد خواهد شد».

5.0 / 5
25
1403/07/28
09:56:44
تگهای خبر: آموزش , آموزش و پرورش , دانش آموز , دانش آموزان
این مطلب مدیریت آموزش برایتان مفید بود؟
(1)
(0)
X

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید

لینک دوستان مدیریت آموزش

تگهای مدیریت آموزش

olms.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مدیریت آموزش محفوظ است

مدیریت آموزش

آموزش آنلاین