عرضه گزارش رئیس دانشگاه فرهنگیان در کمیسیون اصل نود

عرضه گزارش رئیس دانشگاه فرهنگیان در کمیسیون اصل نود

به گزارش مدیریت آموزش، سخنگوی کمیسیون اصل نود از عرضه گزارش رئیس دانشگاه فرهنگیان در این نشست و بررسی مشکلات این دانشگاه اطلاع داد.


به گزارش مدیریت آموزش به نقل از ایسنا، علی کشوری در توضیح جلسه عصر امروز کمیسیون اصل ۹۰ اظهار داشت: در ابتدا گزارش مرکز پژوهش های مجلس در رابطه با سنجش ادراک و تجربه مردم از فساد در قسمت عمومی بررسی گردید. در این پژوهش نظر اقشار مختلف مردم در ارتباط با فساد در قسمت عمومی مورد بررسی قرار گرفته است.
وی افزود: در نهایت مقرر شد که ما بتوانیم یک تبادل اطلاعاتی با کارشناسان مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی در مورد طرز کار مراکز افکارسنجی دستگاههای مختلف داشته باشیم تا کمیسیون اصل نود بتواند از این طریق اطلاعات دقیق تری در ارتباط با سنجش ادراک و تجربه مردم از فساد در قسمت عمومی به دست آورد.
کشوری ضمن اشاره به حضور رئیس دانشگاه فرهنگیان در جلسه کمیسیون اصل نود اظهار داشت: رئیس دانشگاه فرهنگیان توضیحی در رابطه با کارکردهای دانشگاه فرهنگیان، دغدغه های این دانشگاه در حوزه های مختلف سخت افزاری و نرم افزاری بیان کرد و این که در قسمت سخت افزاری و مکانهای آموزشی و پژوهشی گرفتار مشکلات عدیده ای هستند.
وی افزود: مباحثی در رابطه با پیشرفت های دانشگاه فرهنگیان عنوان شد بخصوص این که گفته شد دانشجوهایی که در این دانشگاه جذب می شوند، در ادامه می توانند در این دانشگاه هم تدریس کنند.
کشوری در انتها اظهار داشت: اعضای کمیسیون اصل نود مجلس اعلام آمادگی برای حل مشکلات عدیده سخت افزار و به لحاظ ساختاری کردند که با تعامل با مجمع خیرین و تعامل با خیرین خیلی از این مشکلات را برطرف کنند.



منبع:

5.0 / 5
20
1403/08/01
10:51:49
تگهای خبر: آموزش , دانشگاه , دستگاه , فرهنگیان
این مطلب مدیریت آموزش برایتان مفید بود؟
(1)
(0)
X

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید

لینک دوستان مدیریت آموزش

تگهای مدیریت آموزش

olms.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مدیریت آموزش محفوظ است

مدیریت آموزش

آموزش آنلاین