ضرورت بر ارتقاء و افزایش کیفیت آموزشی واحدهای علمی کاربردی
به گزارش مدیریت آموزش، سرپرست دانشگاه علمی کاربردی بر ارتقاء و افزایش کیفیت آموزشی اصرار کرد و اظهار داشت: چشم انداز دانشگاه جامع علمی کاربردی، دانش آموختگان ماهر، کارآفرین، خلاق و پذیرای مسئولیت اجتماعی است.
به گزارش مدیریت آموزش به نقل از ایسنا، دکتر علی اکبری در هفدهمین جلسه شورای مرکزی هم اندیشی و تعامل با نمایندگان روسای مراکز آموزشی اظهار نمود: دانشگاه جامع علمی کاربردی دارای مراکز با ماهیت متنوع، قابلیت ها و توانمندهای متفاوتی است و باید مراکز آموزش علمی کاربردی بر اساس توانمندی خود به دنبال خلاقیت و نوآوری باشند.
سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی ضمن تأکید بر ارتقاء و افزایش کیفیت آموزشی اضافه کرد: دانش آموختگان محصول دانشگاه جامع علمی کاربردی هستند و بهترین تبلیغ برای دانشگاه، دانش آموختگان دارای مهارت، کارآفرین، خلاق و پذیرای مسئولیت اجتماعی است.
وی خاطرنشان کرد: دانشگاه جامع علمی کاربردی به کیفیت توجه ویژه ای دارد و در این خصوص مراکز آموزش علمی کاربردی میبایست جهت ارتقاء کیفیت آموزشی، در جهت سیاستهای کلان دانشگاه، تمام تلاش خویش را انجام داده و همراهی لازم را داشته باشند.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی، در ادامه این جلسه دکتر فتحیان، معاون نظارت و سنجش دانشگاه جامع علمی کاربردی و نایب رییس شورای مرکزی هم اندیشی و تعامل با نمایندگان روسای مراکز آموزشی، ضمن عرضه گزارشی درمورد اثربخشی این شورا، عنوان کرد: مدیریت دانشگاه جامع علمی کاربردی بر اساس همفکری و هم اندیشی لایه های صف و ستاد، تصمیم سازی می کند؛ بنابراین جایگاه این گونه جلسات در پیشبرد اهداف دانشگاه از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد.
این مطلب مدیریت آموزش برایتان مفید بود؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب