ضرورت بر ارتقاء و افزایش کیفیت آموزشی واحدهای علمی کاربردی

ضرورت بر ارتقاء و افزایش کیفیت آموزشی واحدهای علمی کاربردی

به گزارش مدیریت آموزش، سرپرست دانشگاه علمی کاربردی بر ارتقاء و افزایش کیفیت آموزشی اصرار کرد و اظهار داشت: چشم انداز دانشگاه جامع علمی کاربردی، دانش آموختگان ماهر، کارآفرین، خلاق و پذیرای مسئولیت اجتماعی است.


به گزارش مدیریت آموزش به نقل از ایسنا، دکتر علی اکبری در هفدهمین جلسه شورای مرکزی هم اندیشی و تعامل با نمایندگان روسای مراکز آموزشی اظهار نمود: دانشگاه جامع علمی کاربردی دارای مراکز با ماهیت متنوع، قابلیت ها و توانمندهای متفاوتی است و باید مراکز آموزش علمی کاربردی بر اساس توانمندی خود به دنبال خلاقیت و نوآوری باشند.
سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی ضمن تأکید بر ارتقاء و افزایش کیفیت آموزشی اضافه کرد: دانش آموختگان محصول دانشگاه جامع علمی کاربردی هستند و بهترین تبلیغ برای دانشگاه، دانش آموختگان دارای مهارت، کارآفرین، خلاق و پذیرای مسئولیت اجتماعی است.
وی خاطرنشان کرد: دانشگاه جامع علمی کاربردی به کیفیت توجه ویژه ای دارد و در این خصوص مراکز آموزش علمی کاربردی میبایست جهت ارتقاء کیفیت آموزشی، در جهت سیاستهای کلان دانشگاه، تمام تلاش خویش را انجام داده و همراهی لازم را داشته باشند.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی، در ادامه این جلسه دکتر فتحیان، معاون نظارت و سنجش دانشگاه جامع علمی کاربردی و نایب رییس شورای مرکزی هم اندیشی و تعامل با نمایندگان روسای مراکز آموزشی، ضمن عرضه گزارشی درمورد اثربخشی این شورا، عنوان کرد: مدیریت دانشگاه جامع علمی کاربردی بر اساس همفکری و هم اندیشی لایه های صف و ستاد، تصمیم سازی می کند؛ بنابراین جایگاه این گونه جلسات در پیشبرد اهداف دانشگاه از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد.


5.0 / 5
51
1403/11/29
09:59:53
تگهای خبر: آموزش , دانشگاه , كیفیت , مهارت
این مطلب مدیریت آموزش برایتان مفید بود؟
(1)
(0)
X

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید

لینک دوستان مدیریت آموزش

تگهای مدیریت آموزش

olms.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مدیریت آموزش محفوظ است
مدیریت آموزش: دانش را به اشتراک بگذارید، آینده را بسازید (olms.ir)

مدیریت آموزش

آموزش آنلاین