به صورت مجازی؛
شروع سی وهفتمین اجلاس مدیران آموزش وپرورش
مدیریت آموزش: هزینه های بالای برگزاری اجلاس مدیران بصورت حضوری سبب شد تا مقامات آموزش وپرورش ناچار شوند این دوره را بصورت مجازی برگزار کنند.
به گزارش مدیریت آموزش به نقل از مهر، سی و هفتمین اجلاس مدیران آموزش وپرورش در حالی از امروز شروع شده است که مقرر است بصورت مجازی برگزاری شود. مدیران آموزش وپرورش هر استان، در استان خود جلسات را بصورت حضوری برگزار می کنند و همه استانها بوسیله ویدئو کنفرانس با اردوگاه باهنر تهران در ارتباط هستند. بااینکه دیدارهای حضوری مدیران سراسر کشور امکان استفاده از تجربیات همکاران، معرفی فرصت ها و دستاوردها را برای همه آسان تر کرده بود؛ هزینه های بالای برگزاری اجلاس مدیران بصورت حضوری سبب شد تا مقامات آموزش وپرورش ناچار شوند این دوره را بصورت مجازی برگزار کنند.
قاسم احمدی لاشکی با اشاره به تفاوت های محتوایی و شکلی این دوره از اجلاس نسبت به دوره های گذشته اظهار داشت: این دوره را بصورت حضوری و مجازی برگزار می نماییم و به مدت سه روز رؤسای آموزش وپرورش استانها در مرکز استان گرد هم می آیند و ادارات شهر تهران شهرستان های تهران و البرز در اردوگاه شهید باهنر حضور خواهند داشت.
سعی کردیم کمتر از مسئولان بیرونی دعوت نماییم و بیشتر راندمان درون سیستم و شروع سال تحصیلی منضبط مدنظر است
رئیس سی و هفتمین اجلاس مدیران و رؤسای آموزش وپرورش کشور با اشاره به اینکه روز اول اجلاس بطورکامل مجازی و در مراکز استانها برگزار می شود، اضافه کرد: به جز ۷۳۰ رؤسای آموزش وپرورش مناطق کشور مدیران آموزش وپرورش استانها، مدیران سازمان نوسازی مدارس رؤسای دانشگاه های فرهنگیان کشور مدیران کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان رؤسای ادارت عشایری ۱۲ استان، رؤسای سازمان آموزش وپرورش استثنایی و مشاور امور زنان سراسر کشور در این اجلاس حضور می یابند.
معاون حقوقی و امور مجلس با اشاره به این که امسال کوشیدیم کمتر از مسئولان بیرونی دعوت نماییم و بیشتر راندمان درون سیستم و شروع سال تحصیلی منضبط مدنظر است اظهار داشت: البته حضور معاون اول رییس جمهور و برنامه کلاس اخلاق یکی از اساتید حوزه را خواهیم داشت اما مهم ترین موضوع این است که به ۱۰ مسئله مهم آموزش وپرورش خواهیم پرداخت.
احمدی لاشکی تصریح کرد: ممکنست برخی مدیران بتازگی منصوب شده باشند بدین سبب در اجلاس بدنبال آموزش و توانمندسازی رؤسای آموزش وپرورش هستیم و این که بتوانند از تجارب هم بهره گیرند. همین طور تقویت مدارس دولتی مدنظر است و باید برای آن راه حل پیدا نماییم آیا مدارس شاهد و سمپاد هم در این قالب جا می گیرند ۴ میلیون دانش آموز در مدارس خاص و غیردولتی و ۱۲ میلیون در مدارس دولتی هستند بدین سبب بدنبال برنامه مدون برای تقویت مدارس دولتی هستیم و اگر این اتفاق رخ دهد، افت نمرات هم جبران خواهد شد.
وی با اشاره به تببین جایگاه آموزش وپرورش در برنامه هفتم توسعه اظهار داشت: می توانیم این برنامه را پخته تر نماییم تا خروجی آن جامع تر و قویتر از لایحه باشد.
منبع: olms.ir
این مطلب مدیریت آموزش برایتان مفید بود؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب