حكیم زاده مطرح كرد؛

تحصیل بیشتر از ۹ میلیون دانش آموز در مقطع ابتدایی

تحصیل بیشتر از ۹ میلیون دانش آموز در مقطع ابتدایی

به گزارش مدیریت آموزش، معاون وزیر آموزش و پرورش اظهار داشت: ۹ میلیون و ۲۱ هزار و ۸۲۵ دانش آموز در دوره ابتدایی ثبت نام کرده اند.



به گزارش مدیریت آموزش به نقل از مهر، رضوان حکیم زاده در مورد نواخته شدن زنگ شکوفه ها و بازگشایی مدارس اظهار داشت: جشن شکوفه ها روز سه شنبه ۲۷ شهریور برگزار می گردد که روز شروع به کار مدارس برای کلاس اولی ها است، همینطور سال تحصیلی جدید هم روز یکشنبه اول مهر شروع می شود.
وی با اشاره به اینکه جشن شکوفه ها با حضور وزیر آموزش و پرورش در یکی از مدارس شهر تهران برگزار می شود اضافه کرد: هر مدرسه با عنایت به امکاناتش برنامه های خاصی خواهند داشت. خیلی مهم است که محیط مدرسه آمادگی لازم به سبب فضای فیزیکی، معلمان، کادر مدرسه، خانواده و دانش آموزان را برای شروع سال تحصیلی داشته باشد.
معاون وزیر آموزش و پرورش افزود: همکاران تلاش می کنند یک فضای امن و بانشاط را برای حضور کلاس اولی ها آماده می کنند.
حکیم زاده با اشاره به اینکه ستاد پروژه مهر چندین زیر پروژه مانند ساماندهی و ثبت نام دارد که شبانه روزی کار فعالیت و رصد را انجام می دهند اظهار داشت: همکاران ستاد در استان ها حضور پیدا کرده اند و بر برنامه ها نظارت داشته اند؛ گزارشی که در مجموع از استانهای سراسر کشور دریافت کرده ایم نشان داده است تمام امور در ارتباط با بازگشایی مانند آماده سازی مدارس، ساماندهی نیروی انسانی، ثبت نام دانش آموزان پیشرفت خوبی داشته و امیدواریم در فاصله باقی مانده بتوانیم آمادگی حداکثری را برای بازگشایی مدارس کسب نماییم.
معاون وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه ۹ میلیون و ۲۱ هزار و ۸۲۵ دانش آموز در دوره ابتدایی ثبت نام کرده اند افزود: این آمار معادل ۹۷.۵۴ درصد است و نشان از درصد بالای ثبت نام ها دارد و امیدواریم با تکمیل ثبت اطلاعات دانش آموزان در سامانه ها به رقم بالاتری برسد.
حکیم زاده با اشاره به اینکه بسیاری از دانش آموزان امکان دارد اطلاعات آنها ثبت نهایی در سامانه نشده باشد اظهار داشت: بخصوص کلاس اولی ها به سبب اطلاعات سنجش و تکمیل پرونده و گرفتن تیک نهایی ثبت نام، زمان بیشتری برای ثبت نام لازم دارند.
وی با اشاره به اینکه امکان دارد بعضی از خانواده ها به سبب مسافرت دیرتر برای ثبت نام اقدام نموده باشند اظهار نمود: امیدواریم در بازه باقی مانده به آمار بالاتر ثبت نام برسیم.


منبع:

5.0 / 5
75
1403/06/21
13:06:45
تگهای خبر: آموزش , آموزش و پرورش , تحصیل , دانش آموز
این مطلب مدیریت آموزش برایتان مفید بود؟
(1)
(0)
X

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید

لینک دوستان مدیریت آموزش

تگهای مدیریت آموزش

olms.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مدیریت آموزش محفوظ است

مدیریت آموزش

آموزش آنلاین