برنامه رییس جمهور برای حضور در مراسم بازگشایی دانشگاه ها این هفته مشخص می شود

برنامه رییس جمهور برای حضور در مراسم بازگشایی دانشگاه ها این هفته مشخص می شود

مدیریت آموزش: معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم از مشخص شدن برنامه رییس جمهور برای حضور در مراسم شروع سال تحصیلی دانشگاه ها تا پایان هفته جاری آگاهی داد.


عبدالحسین کلانتری در گفت و گو با ایسنا درباب برنامه حضور رئیس جمهور در مراسم شروع سال تحصیلی دانشگاه ها، موسسات آموزش عالی و آموزش پزشکی اشاره کرد: دعوت نامه هایی از دانشگاه های مختلف تهران و شهرستان برای حضور رئیس جمهوری در مراسم بازگشایی سال تحصیلی جدید دانشگاه ها ارسال شده؛ اما هنوز تصمیم نهایی در این خصوص گرفته نشده است.
ایشان سپس اشاره کرد: برنامه رئیس جمهور برای حضور در مراسم بازگشایی دانشگاه ها تا پایان این هفته مشخص خواهد شد و دفتر رئیس جمهوری هماهنگی های این برنامه را انجام می دهد؛ بااینکه معاونت فرهنگی وزارت علوم نیز عضو شورای این مراسم می باشد.
معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم اشاره کرد: این که رئیس جمهور تصمیم بگیرند در یکی از دانشگاه های تهران یا شهرستان برای بازگشایی دانشگاه ها حضور یابند مشخص نشده است.
قبل از این نیز سید محمد مقیمی، رییس دانشگاه تهران در این نامه، همزمان با «نودمین سالگرد تأسیس دانشگاه تهران» و مقارن با بزرگداشت «۱۷۵۷ سال سنّت آموزش عالی در ایران» از دکتر مسعود پزشکیان رییس جمهوری برای حضور در مراسم شروع سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ دعوت کرد.
آئین بازگشایی و شروع سال تحصیلی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی کشور در هفته دوم یا سوم مهر ماه ۱۴۰۳ در دانشگاه تهران برگزار می شود.




منبع:

5.0 / 5
37
1403/06/26
12:21:11
تگهای خبر: آموزش , تحصیل , دانشگاه , مراكز آموزش عالی
این مطلب مدیریت آموزش برایتان مفید بود؟
(1)
(0)
X

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید

لینک دوستان مدیریت آموزش

تگهای مدیریت آموزش

olms.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مدیریت آموزش محفوظ است

مدیریت آموزش

آموزش آنلاین